Minecraft. Gra Golema (Saga Stonesword)

Kolejna książka dla miłośników Minecrafta. Książka, która pokazuje przygody graczy: z dialogami, opisami, fabułą, z bohaterami z krwi i kości. W szkole Woodsword Middle przygotowywany jest „Dzień Sportu”. Tu i ówdzie wiszą już kolorowe proporczyki, banery z napisem „Zwycięzca” i „Zwycięzcy nigdy się nie poddają”. Zapowiada się ciekawa rywalizacja między drużynami. Niektórzy z uczniów mają kontuzję, jeden z uczniów jeździ na wózku inwalidzkim. Tymczasem w równoległym świecie, do którego przynoszą się czasami uczniowie tej szkoły, nie ma czegoś takiego jak kontuzja. W Minecrafcie kontuzja w ogóle nie przeszkadza, nie trzeba się martwić o to, co z nogami, bo w grze wszystko jest możliwe. Morgan z przyjaciółmi musi ocalić Króla Przywoływaczy. To sztuczna inteligencja, którą rozbito na części. Jesteśmy świadkami gry dzieciaków. Nether, który wciąż ulega zmianie – niebezpieczny świat bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Przechodzenie przez portal, gotowość do walki, przedmioty znane z gry: skrzynie spiętrzone wokół ogniska, gęste pnącza, wysokie drzewa. I on: stojący nieruchomo: żelazny Golem. Świat w Netherze ma swój klimat: to przez ten niebieski ogień, który sprawia, że wszystko nabiera osobliwej barwy. Choć akurat to trzeba sobie wyobrazić, bowiem ilustracje w książce są czarno-białe. Sprawdźcie, co historia o Golemie ma wspólnego ze wspomnianym wcześniej „Dniem Sportu”.

Książka, która wprowadza w świat wyobraźni miłośników Minecrafta. Dzieciaki fajnie odnajdują się w nim. W grze Minecraft to właśnie gracze rozmieszczają bloki, przeżywają różne przygody. Mają wpływ na to, co dzieje się dalej. Czy tak jest i tym razem? Zobaczcie koniecznie, co dzieje się w dalszych częściach sagi Stonesword.

Wiek 8+

Wydawnictwo HarperCollins

Dodaj komentarz